Põhjala Pööripäeval osalemiseks:
Kiirviited - kogenud mängijatele
1. Vali leer
Mängul on kaks leeri, valgus ja pimedus, kes on teineteisega sõjas. Iga mängija võib vabalt valida millise leeriga ta liituda tahab. Leeri valikust sõltub sinu kostüümivalik ning ka tegelane. Leeride ning oma tegelase loomise kohta loe lähemalt siit.
Kui sa ei oska otsustada siis võid valida ka nö. "palgasõdurite" leeri. See on grupp mängijaid keda mängujuhid, vastavalt vajadusele, ühele või teisele poole paigutavad.
Leere juhivad ning leerijuhte valivad mängijad ise. Harilikult valitakse leerijuhiks kogemustega võitleja kes on mõne suurema grupeeringu või klubi juht. Lisaks leerivalikule võid valida ka grupi kellega koos tahad mängida. Grupi valimine pole kohustuslik, sa võid täiesti vabalt tulla ka üksikmängijana. Gruppide loetelu asub siin.
Kui sa ei soovi võidelda vaid tahad pigem rolli mängida, pead sa endiselt valima leeri, kellega sinu tegelane end seostab (või valima palgasõdurid kui kumbki leer ei sobi). Mitte-võitlejast tegelase puhul on tegelase registreerimine ja hea tegelase kirjeldus väga oluline.
2. Registreeru mängule
Täida registreerumisankeet oma andmetega siin.
Lisaks isikuandmetele (palun kontrolli, et need oleksid õiged), pead sa nüüd sisestama oma valikud tegelase ja leeri osas. Praeguseks peaks sul olema teada mis leeris sa olla tahad ja kui sa tahad siis ka mis grupiga sa üritad liituda.
Sinu tegelase kirjeldus võib olla nii lühike või põhjalik kui sa ise soovid. Väga pikad tegelasekirjeldused (üle 300 sõna), soovitame saata meie e-posti aadressile: info-ät-ancalagon-punkt-ee, meili saatmise korral ära unusta lisada kirjale ka oma pärisnime. Sel juhul võid tegelase kirjelduse kasti lisada lihtsalt "Saadan meiliga".
3. Osta pilet
Sa saad pileti osta siit. Mida varem sa pileti ostad, seda soodsamalt sa selle saad. Sa saad lugeda piletite ja hindade kohta siit. Pileteid ostes, palun VEENDU, et kasutad kehtivat e-posti aadressi. Piletid saadetakse sulle elektrooniliselt ja sa pead need välja ise trükkima.
4. Valmista ette kostüüm ja relvad
Kostüüm võib olla nii lihtne või keeruline kui sa teha suudad, oskad või viitsid. Samuti võid kostüümi kellegi käest laenata (kui sa tunned kedagi kes ka larbiga tegeleb). Väga lihtsa kostüümi ise tegemine ei ole tegelikult raske, isegi kui sa õmblustööga üldse pole kokku puutunud. Lihtsaid juhiseid kostüümi tegemiseks leiad ##siit##.
Kui sa võtad kaasa isiklikud relvad või ostad neid, siis veendu eelnevalt, et nad vastavad Põhjala Pööripäeva ohutusnõuetele. Kahjuks on paljud kommertslikult toodetud relvad liiga rasked (enda suuruse kohta) ja ei läbi ürituse relvakontrolli. See on kahetsusväärne ja võib tunduda veider aga ohutusnõuded on säärased põhjusega. Soovi korral oleme täielikult valmis neid põhjuseid selgitama, kui sa meiega selles osas ühendust võtad.
Relvad võid ise valmistada või kui oled mõne grupi liige, siis üritada enda grupijuhi käest laenuks saada. Relvade ise valmistamisel pead kindlasti järgima ohutusnõudeid, mis on kirjas mängu reeglites siin - loe need KINDLASI hoolikalt läbi, ENNE, kui sa relva valmistama hakkad. Kui see on sinu esimene mäng, siis soovitame soojalt teha endale standartne mõõk, mille tegemise detailsed juhised leiad siit.
Kui sa relvad ise teed siis soovitame neid teha 2 või 3 ning võtta kaasa ka varumaterjali (pehmendust, teipi) ja tööriistu (nuga vms.) vajalike paranduste või muudatuste tegemiseks. Relvad purunevad - see on vältimatu - mõnikord saab neid parandada aga mõnikord tuleb nad ka välja vahetada. Ole selleks valmis.
5. Tutvu mängu reeglite ja kodukorraga
Loe mängus kehtivaid reegleid siit. See on rangelt kohustuslik punkt, reegleid tundmata ei tohi larpidel osaleda. Loe reeglid läbi, kõige rohkem keskendu võitluse ja võitluse ohutuse punktidele. Reeglite rikkujad (ka tahtmatult) võivad saada mängukeelu teatud ajaks.
Tutvu ka üldise kodukorraga mis kehtib kogu mängualal ja asub siin. Kodukord on "reeglid" mis kehtivad kogu aeg, ka siis kui mängu parasjagu ei toimu. Kodukorra rikkujad saadetakse ürituselt jäädavalt minema.
6. Tule kohale
Mõtle kuidas sa enda elukohast mängu toimumiskohta (ja tagasi koju) saad. Info mängu toimumiskoha kohta, koos teejuhistega, leiad siit. Arvesta transpordi planeerimisel ka kõigi võimalike mängu- ja olmetarvetega nagu relvad, kostüüm, magamiskott, telk jne. See kõik kokku võib võtta üksjagu ruumi ning olla raske.
Info mängu olmetingimuste kohta, koos soovitustega pakkimiseks, asub siin.
Kui kõik plaanid tehtud siis tule õigeks ajaks kohale. Check-in'i aeg ehk mängijate vastuvõtt ja mängu alale sisse laskmise aeg on kirjas mängu ajakavas, mis asub siin. Ole hea, ära hiljaks jää!
Kui sa oled vähem kui 16 aastat vana!
Võta kaasa välja trükitud ja allkirjastatud lapsevanema või hooldaja luba, üritusel osalemiseks. Lapsevanema loa blankett asub siin.