Metsamäng

Enne algust:

  • Metsa on märgitud 5-10 väikest ala ja kaks taaselustumise ala. Kumbki leer annab selle stsenaariumi jaoks võrdse arvu kohtunikke (REF’e) 3-4 kummastki leerist. Kumbki leer alustab enda taaselustumise alalt.

Eesmärk:

  • Koguda kindlaks määratud aja jooksul võimalikult palju punkte, kontrollides märgistatud territooriume mängu alal.
  • 1 punkt, iga 2 minutit eest mille jooksul leer suudab mingit punkti kontrollida
  • Kui leer kasutab ala hoidmiseks leerilippu (enda või vastase oma) siis saab ta selle ala eest punkte topelt kiirusega (1 punkt minutis).

Lisapunktid:

  • 10 võidupunkti iga markeeritud ala eest mille leer hõivab esimesena ning mida ta ei kaota ega hülga kunagi (ehk kontrollib stsenaariumi algusest lõpuni, katkematult).

Tingimused:

  • Kontrollimiseks loetakse seda kui markeeritud alal pole ühtegi elusat vastasleeri mängijat ja on vähemalt üks elus oma leeri mängija.
  • Punkte antakse täpselt täisarvulistel aegadel.
  • Selle stsenaariumi jooksul ei ole teadvusetuse faasi. Kui sinu elupunktid on viidud nullini, siis mine kohe enda taaselustumise alale.

Tegevus:

  • Kõik mängijad kes selle stsenaariumi käigus surma saavad, liiguvad tagasi enda taaselustumise alale. Taaselustumise alalt saadetakse mängijaid (täis elupunktide ja turvistega) tagasi mängu, iga 15 minuti tagant.
  • Kõikidel markeeritud aladel on GM või REF, kes punkte jälgib ja üles märgib.
  • Mõlemal taaselustumise alal on GM või REF, kes taaselustumist jälgib.

Võit:

  • Leer kes on stsenaariumi lõpuks ajaliselt rohkem alasid kontrollinud, võidab.

Kestvus:

  • 90 minutit