Metsamäng
Enne algust:
- Metsa on märgitud 5-10 väikest ala ja kaks taaselustumise ala. Kumbki leer annab selle stsenaariumi jaoks võrdse arvu kohtunikke (REF’e) 3-4 kummastki leerist. Kumbki leer alustab enda taaselustumise alalt.
Eesmärk:
- Koguda kindlaks määratud aja jooksul võimalikult palju punkte, kontrollides märgistatud territooriume mängu alal.
- 1 punkt, iga 2 minutit eest mille jooksul leer suudab mingit punkti kontrollida
- Kui leer kasutab ala hoidmiseks leerilippu (enda või vastase oma) siis saab ta selle ala eest punkte topelt kiirusega (1 punkt minutis).
Lisapunktid:
- 10 võidupunkti iga markeeritud ala eest mille leer hõivab esimesena ning mida ta ei kaota ega hülga kunagi (ehk kontrollib stsenaariumi algusest lõpuni, katkematult).
Tingimused:
- Kontrollimiseks loetakse seda kui markeeritud alal pole ühtegi elusat vastasleeri mängijat ja on vähemalt üks elus oma leeri mängija.
- Punkte antakse täpselt täisarvulistel aegadel.
- Selle stsenaariumi jooksul ei ole teadvusetuse faasi. Kui sinu elupunktid on viidud nullini, siis mine kohe enda taaselustumise alale.
Tegevus:
- Kõik mängijad kes selle stsenaariumi käigus surma saavad, liiguvad tagasi enda taaselustumise alale. Taaselustumise alalt saadetakse mängijaid (täis elupunktide ja turvistega) tagasi mängu, iga 15 minuti tagant.
- Kõikidel markeeritud aladel on GM või REF, kes punkte jälgib ja üles märgib.
- Mõlemal taaselustumise alal on GM või REF, kes taaselustumist jälgib.
Võit:
- Leer kes on stsenaariumi lõpuks ajaliselt rohkem alasid kontrollinud, võidab.
Kestvus:
- 90 minutit